IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

AKU KENA BEDAH!!
 

Sunday, September 13, 2009

Assalamualaikum kepada semua para pembaca dan penggemar blog ini,
Untuk sekian kalinya keyboard ini diketuk lagi walaupun sudah agak lama tidak mencatta sesuatu untuk tatapan semua.Kali terakhir keyboard ini diketuk ialah pada ketika saya masih terlantar di wad untuk menunggu hari pembedahan.

Walau pun dalam tulisan tulisan saya yang sebelum ini tidak dapat saya nyatakan dengan jelas apa sebenarnya penyakit yang saya hidapi namun disini biarlah saya berterus terang saja....Saya ada ketumbuhan pada buah pinggang atau dalam bahasa sains yang lebih saintifik iaitu KANSER.Saiz ketumbuhan itu telah membesar iaitu 13.6c.x10.0cm...lebih kurang sebesar remote aircond di rumah anda(kalau remote astro tu besau sgt)So,doktor di hospital selayang dah pun menetapkan tarikh operation saya pada 3 September 2009(Khamis).Namun pada hari pertama puasa (sabtu)hingga lah pada hari sambutan Kemerdekaan saya dibenarkan pulang kerumah dan diminta untuk lapor diri semua di hospital pada 1 Sept 2009.Namun setelah melapor diri saya di dapati demam dan batukl jadi doktor tidak dapat menjalankan pembedahan tu suruh saya balik berehat lagi...sedangkan sakit saya ni di sarsakan dah agak kritikal sebab kencing dah kembali berdarah.Jadi dengan nasihat keluarga dan kawan kawan saya ambil keputusan untuk mencubah satu kaedah rawatan alternatif..pembedahan mengikut kaedah BATIN.Sebelum saya bercerita panjang apa kita kita tonton video ni dulu...




Video ini diambil semasa saya sedang menjalani pembedahan di PUSAT RAWATAN KERATON di Sentul Raya pada 6/9/2009...Pembedahan ini adalah untuk membuang ketumbuhan (kanser)yang berada di dalam buah pinggang saya.Untuk pengetahuan semua semasa pembedahan ini dilakukan saya TIDAK di bius dan berada dalam keadaan SEDAR.Namun saya tidak merasa sebarang kesakitan pun.Pembedahan ini dilakukan tak sampai pun 10 minit dan saya dibenarkan pulang kerumah sejurus selepas pembedahan....Dan lebih menakjubkan selepas 2 jam pembedahan apabila plaster dibuka..tiada sebarang kesan atau parut...
MASYAALLAH...SUBHANALLAH....ALLAHUAKBAR...Maha suci ALLAH segala pujian hanya padaMU...

Mungkin ramai yang seakan tidak percaya,tapi apa yang anda lihat itu lah kebenarannya kerana saya sendiri yang mengalaminya dan saya berani berSUMPAH bahawa apa yang berlaku di dalam video itu benar.
Setelah hampir seminggu menjalani pembedahan kesihatan saya semakin baik..alhamdulillah..namun masih dalam rangka pemulihan sepenuhnya kerana diwajibkan untuk berpantang makan selama 45 hari.Tak boleh makan daging(lembu,kambeing,kerbau)tak boleh makan ikan,telur,makanan yang pedas dan minuman berais...(hmm..semua makanan ni akan muncul pada hari lebaran nanti..takdapat la aku makan nampaknya!)tapi tak apa..demi kesihatan aku akan kuat berpantang...
Untuk sesapa yang rasa berminat nak tau tentang kaedah perubatan ni boleh lah tinggallan nombor telefon pada kotak komen atau pada chat box lia di blog ni..kalau ada mak ayah ke sedara mara ke yang sakit tapi takut nak dapatkan rawatan kat sepital boleh cuba yang ini.,.insyaallah dgn izin Allah semuanya akan baik seperti biasa...Amin..

Terima kasih Allah..


Jika anda suka BLOG dan artikel artikel ini..,belikan saya secawan kopi dengan memberi
"RATING"

pada blog ini.
Terima kasih atas sokongan anda!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


6 apa kata mereka: to “
AKU KENA BEDAH!!

  • SEK MEN KEB SERI TEJA
    September 13, 2009 at 10:09 PM  

    wow.hbat sungguh

  • myfr3ak
    September 14, 2009 at 3:02 AM  

    uih biar betul tak rasa apa?

  • SWEETALIA
    September 14, 2009 at 12:34 PM  

    yer..mmg tak rasa apa apa ..saya berani bersumpah..saya ni secara asas nya mmg penakut gak bab bedah bedah ni sebab tu saya lebih suka memilih kaedah laternatif dr ke hospital...tapi yg ni saya berani jamin mmg tak sakit...malah anda tak tau pun bila perut anda di belah..tau tau dia kata dah siap...heheheh

  • arowanis
    September 23, 2009 at 4:40 PM  

    Salam Eid-ul Fitr Swee Alia

    Sekalung doa semuga Alia cepat sembuh dari apa yang telah ditentukan olih Allah swt. Banyakkan membaca doa Nabi Ayub alaihisalam sewaktu beliau ditimpa musibah.

    Lagi satu amalkan minum air teh dari daun pecah kaca, sangat baik untuk rawatan kanser banyak mengandungi bahan anti "free radicals", kalau susah nak dapat hantar email kepada saya dgn seberapa segera, sertakan sekali alamat, insyaallah saya usahakan untuk menghantarkan nya pada alia.

    Wassalam

    Ismail Haji Hashim
    aka arowanis

  • Anonymous
    February 10, 2010 at 9:35 AM  

    Sila siasat PUSAT RAWATAN KERATON di Johor Bahru, katanya ada cawangan di tempat lain seperti K.Lumpur. Penipuan cukup licik JOHARI MANSUR, ...

  • Anonymous
    March 12, 2010 at 10:59 PM  

    hello, boleh tolong hubungi saya, lia di 0122057546

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM