IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

AKU KEMBALI,SELAMAT BERPUASA
 

Monday, August 9, 2010


Assalamualaikum semua rakan blogger dan pengikut blog ini,

Sudah agak lama rasanya saya tak berkarya di sini.Mungkin kerana kekangan masa dan keadaan kesihatan saya yang kurang mengizinkan.Mungkin ramai yg sudah tahu,atau ada juga yang masih belum tahu bahawa baru baru ini saya sudah di sahkan menghidap kanser buah pinggang Aras 3.Syukur alhamdulillah ALLAH masih lagi memberi peluang kepada saya untuk terus menghirup udara di bumi ini walau pun penah satu ketika saya bertarung nyawa untuk hidup.

Walaupun pembedahan yang dijalankan selama 5 jam peluangnya cuma 50-50,tapi berkat doa keluarga tercinta dan rakan rakan jauh dan dekat memberi peluang kepada saya untuk terus hidup sampai tika ini....terima kasih semua...

Setelah agak lama meninggalkan ruang blog ini (sampai domain name saya dah expired pun saya tak sedar)hari ni saya kembali dgn semangat dan azam baru untuk kembali menulis selagi kuderat masih ada...saya harapkan kepada semua teman blogger dan follower blog ini...seandainya masih ingat dan sudi untuk membaca...syukran jazillan saya ucapkan...Insyaallah saya akan hidupkan kembali domain name saya supaya segala link yg ada dlm blog anda dapat digunakan semula seperti biasa.....dan blog saya mampu di ekses dr mana mana blog yg mempunyai banner saya sebelum ini...

Dikesempatan ini ingin saya mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBHARAK kepada semua teman dan rakan bloggers sekelian...semoga Ramadhan kali ini membawa sinar keberkatan yg melimpah ruah buat semua....Terima kasih..!


.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
AKU KEMBALI,SELAMAT BERPUASA

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM