IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

BERFIKIR DULU SEBELUM KOMEN...
 

Thursday, May 15, 2008


BLUEKKKKK...!Macam ni pun nak melenting!

Heran teramat amat heran apabila satu artikel yang lia uploadkan kat blogcinta telah mendapat reaksi negatif dari pelbagai pihak terutama nya dari kaum lelaki.....kenapa?Apa yang tak kena dengan artikel itu??? Judul artikel tu "Wanita Pantang Dengan Lelaki Macam Ni" ...baca dan teliti dulu jgn cepat melatah.Kenapa ada yang nak marah marah dan komen pasal "tak semua macam tu",ada yang dtg cakap "ape ingat lelaki je ke perangai mcm tu..pempuan pon ada....keras hati...cakap tinggi...!". Hello kawan!Yang nak melenting tak tentu pasal tu kenapa...baca dan hayati dulu isi kandungan nya...ini adalah pandangan peribadi seorang wanita tentang APA YANG DIA TAK SUKA LELAKI TU BUAT...suka hati mak bapak sepupu mak angkat dia la dia nak tulis apa pun, itu pandangan dia.Dia tak cakap pun semua lelaki macam tu,kalau korang tak mcm tu korang nak melenting tak tentu pasal wat apa....hahahahahah....agaknya pasal ada termakan cili sikit la kut sebab tu nak melenting...huhuhu....Dan bagi yang komen "perempuan pun ada perangai buruk bukan lelaki saja.."...eh!ade ke dia cakap kat situ perempuan semua mcm malaikat dan keramat hidup..tak ada kan...dia cuma khususkan kat situ nak bincangkan tentang keburukan lelaki yang dia tak suka dan dia pun tak pulak tujukan pada mana mana lelaki yg tertentu,perbincangan tu adalah secara umum...apa masalahnya..lantak dia la...kalau korang org lelaki ada perangai pempuan yang korang tak suka korang tulis la artikel pasal tu pulak...!!!Takde sapa nak halang pun...itu cuma pendapat seorang dari berpuluh juta wanita kat mesia dan dunia...apa la yang korang nak beso beso kan sgt...tapi yang pasti kebanyakkan pempuan bersetuju dgn kenyataan tu...terusterang itu bukan niat dia untuk memburuk burukan mana mana lelaki...dia cuma nak semua tahu yg dia tak bekenan lelaki yg ada ciri ciri tu..itu saja...KES DI TUTUP!!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


2 apa kata mereka: to “
BERFIKIR DULU SEBELUM KOMEN...

  • budi
    May 26, 2008 at 10:25 AM  

    Hai Alia,

    Salam kenal. Kita bole bertukar link kan (link exchange)? Banner kamu sudah saya pasang pada blog saya. So please, i beg you, link me back. Hehehehe...

    boedboed - indonesia
    http://itunesartworks.blogspot.com

  • Umarzuki
    June 29, 2008 at 2:28 PM  

    aku rasa ada betul apa akak postkan tu. Bukan semua orang boleh terima teguran. Rasanya SEMUA orang tak boleh terima teguran. Paling kurang mesti ada bengkek dalam hati :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM