IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

HARI INI,KU KEHILANGAN...
 

Saturday, May 3, 2008


Hari ini aku telah kehilangan sesuatu....aku kehilangan punca...aku kehilangan sumber....aku kehilangan sebahagian dari hidup ku yang selama ini buat aku jadi kuat,buat aku jadi tabah dan buat aku jadi semangat meneruskan hari hari ku dimana semangat ini bercantum dengan jiwaku menjadi satu....

Hari ini,aku telah telah hilang semangat itu...hilang bagai di rentap halilintar...dengan hanya sekali sambar...meruntun jiwaku yang telah sedia bercelaru.Namun kau tetap juga melangkah pergi tanpa menoleh ke belakang...tanpa ada rasa kesal..sedang hati ini umpama sudah tidak bernadi kerna nyawaku telah kau bawa pergi dalam setiap langkahmu meninggalkan aku...

Hari ini dengan sebahagian hidup yang masih tinggal,aku masih tercari cari erti sebenar di sebalik langkah mu...walau aku tidak berhak menghalang...tapi aku masih punya hak untuk tau kenapa dan mengapa...tapi kenyataan yang kau beri bukanlah jawapan pada persoalanku.....aku sedar aku bukan pilihan hatimu...dengan terang dan tanpa berselindung kamu telah menyatakan itu tanpa memikirkan bahagian bahagian jiwa ku yang telah bersatu dengan jiwamu.Setiap prosa yang engkau lafazkan membuat hatiku hancur berkeping keping...Begitu murah sekali kah harga cintaku di matamu sehingga kau sanggup untuk menginjak kebenaran dalam hatimu yang sebelum ini aku pernah bertakhta sebagai Ratu di situ...begitu bersahaja kamu lafazkan yang aku bukan lagi di hatimu seolah olah hubungan yang sejauh ini tidak langsung bererti buatmu...

Hari ini dengan hati ku yang masih bersisa...mau tidak mau aku harus meneruskan hidupku yang aku sendiri tak pasti dapat bertahan untuk berapa lama lagi.Walaupun bukan mudah...tapi aku sudah tak punya banyak pilihan...pilihannya yang ada hanya MATI atau TERUS HIDUP dan aku memilih untuk terus hidup walaupun dalam serba kepayahan dan kelukaan yang maha perit.

Eesham...terima kasih dia atas hadiah sebuah duka yang telah kau ciptakan untukku.Semoga kau akan temui apa yang kau cari...dan hari ini ,aku kehilangan...

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
HARI INI,KU KEHILANGAN...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM