IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

NILAIKAN SENDIRI..!
 

Tuesday, September 22, 2009

Aidilfitri 2008 (Berat 108kg)

Januari 2009 (Berat 98kg)
Bulan Mac 2009(Berat 93kg)
Bulan Mei 2009(Berat 68kg)

TERBARU Aidilfitri 2009(Berat 56kg)

Sudahkah anda lihat gambar-gambar di atas....ha..menakjubkan bukan??Ini adalah testimoni sebenar oleh kakak saya sendiri yang menggunakan satu produk perlansingan yang betul-betul berkesan.Anda boleh lihat sendiri gambar terbaru tu mmg bebetul diambil pada Aidilfitri yg terbaru(boleh rujuk pada gambar hari raya keluarga di bawah pada posting yg lepas)
Mungkin ramai yang tertanya tanya apakah rahsianya???Jeng..jeng..jeng....inilah rahsianya produk Pil Hancur Lemak Sri Tualang.Menurut kakak saya ni katanya dalam sebulan boleh hilang 30kg...tapi jumlah penurunan adalah berbeza bagi setiap individu...tapi kalau secara logik pun..kalau boleh hilang 5kg sebulan pun dah kira baik..hahahah..inikan pulak 30kg...perghhhh!Sapa tak nak beb!Dan orang paling pertama yang ingin mencuba dah tentu la aku sendiri...Tungguuuuuuuuuuuuuuuu....!
Kepada sesiapa yang teruja dengan produk ini dan berminat untuk mencuba boleh la menghubungi saya melalui YM( gadis_melayu882) atau hubungi saya melalui email (gadis_melayu@sweetalia.com).oppss...lebih teruja lagi kalau anda mendengar harganya...hahaha!Harganya sebotol cuma RM20.00 untuk 50 biji.Murah bukan?Untuk yang mempunyai berat badan 80kg keatas dan untuk hasil yang cepat hendaklah makan 2 biji sehari iaitu sebiji pagi dan sebiji pada waktu malam.Dan bagi yang kurang 80kg boleh la memulakan dengan sebji yang dimakan pada waktu pagi.
Kepada yang berminat tempahan akan bermula 1 oktober ini..sekarang masih dalam cuti raya beb!Orang buat ubat pun nak cuti jugak...hehehehe!So pada sesapa yang nak berdiet tu elok la mula lepas raya..masa raya ni kita hantam kasi habis semua rendang ngan lemang tu dulu lepas tu baru diet..wahahahah!

Tari Seri Tualang Tiga...,



Jika anda suka BLOG dan artikel artikel ini..,belikan saya secawan kopi dengan memberi
"RATING"

pada blog ini.
Terima kasih atas sokongan anda!


.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


1 apa kata mereka: to “
NILAIKAN SENDIRI..!

  • Abam Kie
    September 22, 2009 at 5:53 PM  

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri. I am glad to see ur new appearance. Boleh slim lagi tu...kalau Mek dan Aizat boleh buat, u bertambah2 la boleh buat. I tunggu Syanie je slim mcm u....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM