IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

SALAM LEBARAN
 

Tuesday, September 15, 2009




Kepada semua pembaca blog dan sahabat handai sekelian,

Saya dengan rendah diri dan berbesar hati ingin menyusun jari sepuluh memohon maaf seandainya di sepanjang perkenalan dan persahabatan yang terjalin ada keterlanjuran kata kata dan perbuatan dari pihak saya.Sesungguhnya saya hanyalah manusia biasa yg takkan lari dari melakukan kesilapan.

Saya doakan kesejahteraan semua dan selamat sampai ke destinasi masing masing untuk pulang beraya nanti....dan kalau makan rendang daging dan air batu yang sedap sedap tu ingat ingat la kat saya yang kena pantang tak leh nak makan/minum tu semua (Uwaaaaaaaaaaaaaaa....!)hehehe....!(buat buat gelak sebab coverline hati yg duka ni.)
http://emo.huhiho.com


Dengan Ingatan Tulus Ikhlas,


Jika anda suka BLOG dan artikel artikel ini..,belikan saya secawan kopi dengan memberi
"RATING"

pada blog ini.
Terima kasih atas sokongan anda!


Blog Gadis Melayu
Klik kopi!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


1 apa kata mereka: to “
SALAM LEBARAN

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM