IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

IM BACK...
 

Monday, March 1, 2010


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca dan penggemar blog ini,

Rasanya sudah agak terlalu lama saya berhenti mengetuk kibod untuk mengupdate blog blog saya.Semuanya berpunca dari kekangan masa yang saya alami sejak akhir akhir ini.Sama sekali tidak bermaksud yang saya sudah pun melupakan terus dunia blogging jauh sekali untuk bersara akan tetapi beban kerja yang semakin bertambah membuat kan saya terpaksa untuk melupakan sekejap soal blogging.

Alhamdulillah setelah masuk bulan Mac sessi persekolahan sudah mendapat momentumnya yang sebenar dan begitu juga dgn tugas tugas saya di tempat kerja jadi dapatlah saya mencuri curi sedikit masa untuk mencari bahan untuk tatapan anda pembaca setia.insyaallah selepas ini akan muncul beberapa posting yang mungkin lebih menjurus kepada bidang kerja saya,sebagai pendidik.

Aku kembali...,

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


2 apa kata mereka: to “
IM BACK...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM