IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

MASUK SEPITAL LAGI!
Part 2:Episod Tawakkal je lah..
 

Monday, August 17, 2009

Assalamualaikum,
Kepada semua pembaca yang budiman.Mohon maaf seandainya blog ini dah lama tak ada posting baru...Almaklum sajalah..tuan punya blog terlantar di wad.Ni pun lia curi curi masa untuk menjenguk dan menitipkan bingkisan ini untuk tatapan semua.

Mungkin kepada anda yang dah membaca posting sebelum ini dah mmg sedia maklum yang lia dah di masukkan ke wad 2 minggu lalu.Kalau sebelum ni doc masih belum dapat memberi kepastian apa sebenarnya penyakit lia tapi baru baru ni semuanya bukan rahsia lagi...Setelah beberapa scan yang doc telah buat dan beberapa ujian terpeinci...mereka mengesahkan yang lia ada KETUMBUHAN PADA BUAH PINGGANG SEBELAH KIRI.Bagai mana perasaan lia pada masa mendengar perkhabaran itu hanya Allah sajalah yang maha mengetahui...fikiran bercelaru...otak berserabut...mcm mcm perkara bermain dalam benak pikiran...dan mula dah berpikir yang bukan bukan...Memang kita tak mau meminta dan mendoakan yang buruk buruk..tapi kepala hotak ni tetap gak memikirkan benda yang buruk akan berlaku...Namun kehadiran keluarga dan rakan rakan terdekat sedikit sebanyak memberi aku semangat untuk menerima kenyataan dan bersabar menempuhi dugaan...

Esok lusa ada beberapa ujian lagi yang perlu aku jalani sebelum doc menetapkan satu tarikh untuk aku menjalani pembedahan.Kepada Allah aku panjatkan doa semoga apa yang akan aku dengar tidak lah seburuk yang aku sangkakan...Namun jika ITU keputusan yg di beri oleh doc...aku redha...

Kat sini ada beberapa pic baru yang sempat aku abadikan sepanjang kat sepital ni..


Ini adalah breakfast aku yang telah ku baham...heehehe..
Jangan tersilap ye..ni bukan beg masuk darah ni ialah beg urine(beg air kencing) aku yang penuh dgn darah sebab kencing berdarah...
Ni adalah katil aku masa awal awal masuk sini...di sebab kan kritikal so diorang masukkan aku kat kelas 3 sebab kata diorang kelas ni dekat dengan tempat misi...senang diorang nak pantau..sekarang dah tak duduk kelas 3 lagi...dah masuk Kelas 1/VIP...

Sampai di sini je yang dapat lia tulis untuk bingkisan kali ini...semoga dapat bertemu lagi di lain waktu.Doakan kesejahteraan kesihatan lia k...kerana itu lah yang paling lia perlukan di saat ini..

Berserah kepadaNya...


Jika anda suka BLOG dan artikel artikel ini..,belikan saya secawan kopi dengan memberi
"RATING"

pada blog ini.
Terima kasih atas sokongan anda!


Blog Gadis Melayu
Klik kopi!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
MASUK SEPITAL LAGI!
Part 2:Episod Tawakkal je lah..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM