IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

MASUK SEPITAL LAGI!!
 

Tuesday, August 11, 2009

Assalamualaikum semua para pembaca setia blog ini... terima kasih kerana terus menunjukkan kesetiaan yg tidak berbelah bahagi terhadap www.sweetalia.com. Pertama sekali ingin saya memohon maaf kerana tidak dapat mengupdate blog ini sekerap mungkin memandangkan sejak akhir akhir ini kesihatan saya agak kurang mengizinkan.Pada 8hb Ogos sekali lagi saya di masukkan ke wad..walau pun pada awal nya saya di jadualkan akan membuat pembedahan pada 28hb Julai tapi di sebabkan pada tarikh tersebut keadaan saya di dapati tidak serius....doktor telah menetap kan satu tarikh lain untuk appointment seterusnya.Malangnya belum sempat tiba tarikh appointment tersebut keadaan saya kembali serius...darah keluar melalui kencing terlalu banyak sehingga saya hampir pengsan jadi keluarga saya mengambil keputusan untuk membawa saya ke bahagian kecemasan untuk mendapatkan rawatan segera....Jadi sebelum kita cerita panjang lihat dulu pic pic di bawah....

Sempat lagi berposing walau dlm keadaan sakit.....
Takde keje boring sangat ambil pic kaki sendiri....

Ha...yang ni jarum yang di masukkan ke tangan untuk masukkan ubat,air atau antibiotik...sakit berdenyut denyut ni tau!
Hmm..ini nombo katil kita...hehehe...

Sambung balik cerita pasal sakit tu..dah buat x ray..dah buat ultra sound..dah buat ct scan..
walau dah 4 hari kat dalam wad ni doktor masih belum beri apa apa jawapan tentang punca sakit lia ni tapi dari sumber sumber yg boleh di percayaai katanya mungkin buah pinggang membengkak kerana ada batu karang...perghhhhhhh...dahsyat gak batu karang sampai berhambur darah keluar kat kencing...

Mungkin ada yg bertanya tanya lia buat posting ni dari mana???hahaha ..dah tentu dr katil sepital tempat lia duduk wad...hahaha...pukul 3 pagi dikala orang semua nyenyak di buai mimpi sempat gak lia buat bingkisan ni untuk bacaan teman teman....

Haishhhhh...misi dah lalu lalang.Nampak gayanya macam nak kena warning je jap lagi,so sebelum dia warning baik lia pen off dulu...bye semua..doakan kesihatan lia tau!Muahsss!


Badan sakit JIWA tidak...


Jika anda suka BLOG dan artikel artikel ini..,belikan saya secawan kopi dengan memberi
"RATING"

pada blog ini.
Terima kasih atas sokongan anda!


Blog Gadis Melayu
Klik kopi!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


2 apa kata mereka: to “
MASUK SEPITAL LAGI!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM