IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

HAMPA
 

Saturday, January 26, 2008

HAMPA
Kupejamkan mata ini
Mencoba tuk melupakan
Segala kenangan indah tentang dirimu
Tentang Mimpiku
Semakin aku mencoba
Bayangmu semakin nyata
Merasuk hingga ke jiwa
Tuhan tolonglah diriku
Reff: Entah dimana dirimu berada
Hampa terasa hidupku tanpa dirimu
Apakah di sana kau rindukan aku
Seperti diriku yang selalu merindukanmu
Selalu merindukanmu ….
Tak bisa aku ingkari
Engkaulah satu-satunya
Yang bisa membuat jiwaku
Yang pernah mati menjadi berarti
Namun kini kau menghilang
Bagaikan di telan bumi
Tak penahkah kau sadari
Arti cintamu untukku
______________________________________
Hari ini di sebab kan sesuatu perkara yg berlaku hatiku terlalu hampa dan terlalu kecewa...sehinggakan kekecewaan tu tak mampu nak di bendung lagi....malang nya aku tak mampu nak ceritakan pada sesiapa pun apa punca dan penyebab rasa kekecewaan itu.
Hanya di ruang beku ini aku harap dapat aku melampias kan sedikit rasa kehampaan itu agar apa yg terbuku di hati dapat aku reda kan.
Aku tau aku bukan sempurna...aku punya banyak bekurangan,tapi aku sentiasa berusaha untuk menjadi yg terbaik untuk semua org tapi di saat aku memerlukan tidak ada seseorang pun yg sanggup untuk berada di situ untuk aku....walaupun org yang paling rapat dan dekat di hati....(mungkin hanya aku yg merasa dekat ...tapi bukan dia)
Aku bukan insan kejam yg tidak mahu memberi maaf atas kesilapan org lain....tapi rasa berat hati untuk memaafkan itu rasanya setimpal dgn kekecewaan yg aku alami...biarkan dulu perasaan ku ini reda dan aku pasti aku akan kembali ceria dan aku akan memaafkan dan melupakan segala apa yg berlaku dgn rela hati...Cuma di saat dan ketika ini,penjelasan yg di berikan masih belum mampu untuk jadi penawar di hati ini...maafkan aku...
Walau apa pun....KAU masih tetap di hati ini...

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
HAMPA

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM