IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

MUKADIMAH
 

Monday, January 21, 2008

myspace image at Gickr



Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat semuanya...

Sebagai pembuka kata(cewaaaah...seperti ucapan majlis perasmian)hhehehe.. santai aja yah...sebenarnya sudah lama menginginkan untuk memiliki blog sendiri....sekadar untuk berbagi cerita...atau setidak tidaknya bercerita tentang apa saja yang aku rasa penting,berlaku di sekeliling ku....sekadar cetusan rasa peribadi...tidak langsung bermaksud untuk menyokong maupun menyindir mana mana pihak...atau dengan lebih tepat bak orang kata.. buat bahan cerita 'sendal sendal gusi'...wahahahaha....Memang aku dah ambil masa yang panjang untuk buat semua ni dan akhirnya...Setelah memikirkan beberapa faktor penolak(yang aku ni bukannya pandai dan rajin sgt utk menulis ...kihkih) dan faktor penarik(yang aku ni mmg suka cabar diri aku sendiri...wakakaka kutuk diri sendiri!)makanya aku ambil keputusan untuk launch jugak blog ni...

Jadi kepada temam teman,handai taulan, sahabat handai yang melintas/melewati blog usang ini harap dapat memberi sokongan dan jgn lupa untuk drop by a few comment...nak puji ke,nak kutuk ke,..nak sumpah seranah ke(hep!kata jer kat sini,tapi dalam hati...siapa yang sumpah aku ,siapppp kau!wakakakaka)anda di alu alukan....kecil tapak tangan penjara Sg.Buloh(erk...??Knapa penjara sg buloh pulak.the...he..he) saya tadahkan.

Cukuplah rasanya untuk kali yang pertama ni...nama pun mukadimah..jadi tak yah lah pepanjang sgt ...nanti boring pulak org baca..(sebenarnya aku sendiri pon dah naik boring menulis..heheheh).Stop dulu...tunggulah untuk next episode ek...makasih...wassalam.

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
MUKADIMAH

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM