IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

KENALI AKU MELALUI ZODIAKKU
 

Monday, January 21, 2008

Scorpio


Scorpio

Perilaku : Tak gentar bersendiri tapi lebih suka jika terus di dampingi,feminin, penuh gairah, punya kapasiti besar untuk mencintai.

Dianjurkan :

1. Usahakan selalu berpenampilan menarik.

2. Tanggapi kesukaannya bermain mata.

3. Usahakan selalu tampak sehat dan bugar.Idea baru tiap waktu.

4. Biarkan ia penasaran.

5. Bersiaplah jika diajak bicara secara konfrehensif mengenai suatu hal.

Tidak dianjurkan :

1. Menunjukan bahawa anda seorang pencemburu.

2. Melupakan bahawa ia senang menyendiri.

3. Mempertanyakan kesetiaannya.

4. Mencuba mengajak bertengkar.

5. Mengecam sikap yang terkadang seolah acuh tak acuh terhadap Anda.


Jika betul kamu kenal aku kamu tentu sedar yang semua di atas memang ada dalam diriku.Jika betul kamu kenal aku jgn pernah berpaling hanya kerna itu adalah sifat semulajadiku.Jika betul kamu kenal aku terimalah aku seadanya sebagai mana aku terima kamu tanpa sebarang prasyarat...Ibarat sifat seekor sang kala yang lebih suka menyendiri tapi senang didekati,tidak akan mengancam melainkan jika diri rasa terancam.Walau sangkala senang dengan dunianya sendiri ,tapi saat itu juga lah orang lain mencari cari peluang untuk mengetahui dan mendekati dunia sang kala dan oleh kerana sang kala sering menjadi tumpuan dan punya ramai teman...maka pencemburu bukan pasangan yg pas buat dia kerana sang kala mungkin akan buat si pencemburu itu makan hati tiap hari....
BERANI DAN NEKAD itu adalah sifat semula jadi sang kala.Kalau mau di ajak bertengkar memang seru amat ibarat menyimbah minyak ke api...kalau sudah buat keputusan mmg tak siapa mampu menggugat..pencinta paling setia dan jgn pernah ada org yang cuba untuk mempersoalkan kesetiaan nya kerna itu ibarat menghina dan membuang cintanya di lubuk yang paling dalam.Lihat lah aku di sudut positifku....walau pun cepat marah tapi jika kau tahu bagai mana memujuk hati aku aku mampu jadi apa saja yang kau mahu.Orang scorpio Sentiasa melimpah ruah dengan kasih sayang sehingga dia mampu memberi sayangnya kepada sesiapa saja dalam pelbagai bentuk dan rasa(sbg teman ,abang,adik,kakak,rakan karib dsb.)jadi jgn sesekali tersalah tafsir dengan sikap mesraku kerana dgn sikap ini jugalah aku disenangi semua yang ada di sekelilingku....
Kenali aku...untuk menyintaiku....

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


1 apa kata mereka: to “
KENALI AKU MELALUI ZODIAKKU

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM