IF YOU LIKE THIS BLOG...
PLEASE BE
THE FOLLOWER!

SWEETALIA's FOLLOWER
CLICK THE STAR IMAGE

ARTIKEL TERKINI

ALHAMDULILLAH AKHIRNYA BERJAYA!
 

Thursday, April 10, 2008

Para Blogger dan pembaca yg di hormati,
Jika anda adalah pengunjung setia blog ini tentu anda perasan yg ada benda baru yang seblum ni tak ada kat blog lia.....agak agaknya apa ya?Cuba tgok kat atas post ni....ada apa?yaa....betul..
IKLAN IKLAN DARI GOOGLE....!!


Sebelum ni lia penah tulis ttg bagaimana iklan sekecik iklan google ni memberi pengaruh kepada laman web dan blogger,dan lia ada jugak terangkan bahawa nak memohon iklan ni agak sukar dari yg kita jangkakan.


Mungkin ramai yang tak tahu bahawa sebelum ni lia dah pernah memohon untuk dapatkan iklan GOOGLE ni tapi malang nya permohonan lia sebelum ni telah di GAGAL dan di tolak oleh pihak GOOGLE atas atas alasan penggunaan bahasa (Bahasa Melayu) yang tidak tersenarai di GOOGLE.


Tapi berkat kesungguhan dan tak mengaku kalah....akhirnya permohonan lia kali kedua menemui KEJAYAAN!
Alhamdulillah akhirnya dapat juga lia masukkan iklan iklan GOOGLE ni di ketiga tiga BLOG yg lia ada....Betullah kata bidalan "USAHA ITU TANGGA KEJAYAAN" ....walau pun pernah satu ketika lia hampir give-up dgn GOOGLE ADSENSE dan cuba untuk mencari iklan iklan alternatif yang lain...tapi bila mengenangkan ADSENSE POWER tu mengatasi segalanya lia cuba lagi dan akhirnya berjaya...!Ini pun berkat dari panduan dalam beberapa E-BOOK yg telah lia beli ttg bagaimana untuk memohon ADSENSE secara berkesan!


Kepada rakan rakan blogger yg belum lagi mendapatkan iklan GOOGLE ADSENSE teruskan usaha anda...kalau boleh dapatkan panduan pakar dari E-BOOK yang ada di pasaran ,yg penting cari lah E-BOOK yg mudah di fahami kerana saya tahu anda juga org baru seperti saya!Kalau saya boleh kenapa anda tidak!!

.................................................................................................
AddThis Social Bookmark Button

Email this post


0 apa kata mereka: to “
ALHAMDULILLAH AKHIRNYA BERJAYA!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Widget by LinkWithin
Kepada pengunjung yang inginkan blog mereka di LINK kan ke blog ini sila isi butiran di bawah.
LINK ME UP FORM

Your Name
Blog Name
Blog URL
Your Email
Banner Code(leave this empty if no banner)

Setelah itu anda boleh lah memasang BANNER atau LINK blog ini di blog anda.
Terima Kasih!
 

Design by SWEETALIA | Distributed by SWEETALIA.COM